Створюємо свої мультики, ігри, інтерактивні історії в Scratch

Scratch – це візуальна об’єктно-орієнтоване середовище програмування для навчання школярівscr_programma молодших і середніх класів. У Scratch можна грати з об’єктами, видозмінювати їх, переміщати по екрану, встановлювати форми взаємодії між ними. А блоки програм тут збираються з різнокольорових цеглинок-команд.

У цьому середовищі учні не використовують готові комп’ютерні ігри, а конструюють свої.

Тривалість курсу 5 днів. На кожному занятті діти створюють одну гру. Разом, до кінця курсу вони самостійно створять 5 ігор!

Курс розвиває:

  • творче, логічне і критичне мислення;
  • навички предметного спілкування і проектування;
  • системний аналіз;
  • базове розуміння роботи алгоритмів (найголовніший навик в програмуванні).

Програма курсу:

  •   Scratch: що це і з чого складається.
  • Як влаштований Scratch.
  • Алгоритм – основа будь-якої програми.
  • Цикли і циклічне виконання програми.
  • Умови та умовні оператори.
  • Спрайт: об’єкти і персонажі. Створення свого героя.
  • Озвучування персонажів. Запис звуку.
  • Костюми героїв. Використання костюмів в мультфільмах.
  • Представлення свого першого мультфільму (за бажанням).

День 1scr_kot_brevna

  • Знайомство з інтерфейсом.
  • Вивчаємо блоки, за допомогою яких будується програма, властивості спрайтів, можливості їх переміщення, стилі обертання.
  • Малюємо перший мультик. Вивчаємо можливості перехоплення управління через передачу повідомлень на прикладі діалогу між спрайтами.

День 2

  • Пишемо гру «Лабіринт».
  • Вивчаємо блоки-сенсори і блоки-оператори, координати, управління спрайтом c допомогою клавіш клавіатури, міняємо фони.

День 3

  • Пишемо гру «Кіт з реактивним ранцем».
  • Вивчаємо змінні, рух з прискоренням, можливості зміни костюмів спрайту.

День 4

  • Пишемо гру «Космічна атака».
  • Малюємо своїх персонажів, продовжуємо роботу зі змінними, створюємо клонів спрайтів і працюємо з ними, визначаємо власні блоки.

День 5

  • Пишемо Гру «Лови ласощі» або гру «Вікторина».
  • Вивчаємо правила безпеки в мережі Інтернет, рекомендовані MIT. Заводимо аккаунт на Scratch.mit.edu. Для цього необхідний email одного з батьків.
  • Дитина зможе викладати свої ігри з мережу тільки з дозволу батьків!