Kodu Game Lab. Візуальне програмування 3D ігор

Комп’ютерна гра для сучасного школяра – це не просто розвага, а можливість створити свій перший проект!

Спеціально для молодших школярів розроблений курс “Візуальне програмування 3D ігор з Kodu Game Lab”.

Kodu Game Lab – допоможе перевести дітей від пасивної ролі гравця до ролі творця ігор. Kodu можна використовувати для навчання творчості, розповідання історій, і, як результат, дитина дізнається, що комп’ютер можна використовувати для втілення в життя своїх ідей.

Курс задуманий як підготовчий етап до більш серйозних сходинок. Програмування починається не з коду, а з освоєння простих, але дуже важливих принципів.

Kodu Game Lab – це візуальний конструктор, що дозволяє маленьким дітям створювати тривимірні ігри без знання мов програмування. Kodu доступна одночасно на ігрових приставках Xbox 360 і на персональних комп’ютерах. Тут діти знайомляться з логікою програмування і способами вирішення проблем. При цьому вони обходяться без складного синтаксису, що є ідеальним варіантом для тих, хто тільки починає пізнавати ази в програмуванні.

Як же влаштована гра на Kodu?

Для розробки гри дитині необхідно створити ігровий світ, в якому будуть жити впроваджені ним персонажі, і взаємодіяти за встановленими ним же правилам. При початковому запуску гри можливо завантажити безліч існуючих світів, або почати з порожнього світу.

Усередині світу живуть об’єкти – це можуть бути яйцеголовими “Kodu”, яблука, дерева, гармати, снаряди і т.і. Об’єкти вже наділені деякою поведінкою – наприклад, гармата, яка додана в ігровий світ, може раптом сама по собі перекидатися на спину і “посміхатися”.

Інші дії їй може додавати маленький програміст. Наприклад, при натисканні на клавішу пропуск можна попросити гармату “вистрілити” снарядом, а при натисканні на стрілки – повернутися. Снаряд, за замовчуванням, зіткнувшись з якимось об’єктом вибухне, зменшивши “здоров’я” цього об’єкта. Коли здоров’я зменшиться до нуля – об’єкт сам помре.

На заняттях в IT-Школі діти будуть:

  • вчитися мислити алгоритмами, розвивати просторове і стратегічне мислення;
  • задіяти логіку, візуально планувати майбутній проект;
  • знайомитися з основами 3d-моделювання для дітей, створюючи ігрові об’єкти і світи;
  • освоювати основи програмування через мову Kodu, знайомитися з інтерфейсом, настройками, принципами і правилами.

Наскільки такий підхід близький до програмування?

Швидше це можна розглядати як можливість показати, що комп’ютер може використовуватися для створення чогось нового, для втілення в життя своїх ідей.

Конкретні технології, мови програмування і бібліотеки весь час будуть змінюватися, але цей принцип – свобода творчості, можливість створення віртуального творіння своїми руками – залишатиметься завжди.